Bibliografia
Conditions d’achèvement
Źródła:
- Beata Dyrda; Motywowanie uczniów do nauki - zadanie współczesnego nauczyciela
https://bazhum.muzhp.pl/media/files/Chowanna/Chowanna-r2006-t1/Chowanna-r2006-t1-s121-131/Chowanna-r2006-t1-s121-131.pdf - Sandra Dróżdż; Jak dobrze zorganizować naukę?
https://preceptor.online/jak-dobrze-zorganizowac-nauke/ - Przeciętny Człowiek; YouTube
https://youtu.be/E5c-OD2vOic?si=cHuoPoGTo7K_eMTo 8 ZASAD ZARZĄDZANIA CZASEM - GDYBYM TO WIEDZIAŁ WCZEŚNEJ #1; YouTube
https://youtu.be/I1syN3c8SiM?si=CROCpRENdHv1uaq6Karolina Misztal, Sylwia Paluch; Metody efektywnej nauki (2017);
http://www.mwse.edu.pl/wp-content/uploads/2018/06/117-124-Misztal_Paluch_Metody-efektywnej-nauki.pdfO’Brien D. (2001). Sztuka zapamiętywania. Warszawa: Muza.
Yates F. A. (1997). Sztuka pamięci. Warszawa: PIW.
J.Bocheński: Wspólczesne metody myślenia. Wyd. Dom. 2001.