Kurs przeznaczony dla studentów III roku Politologii.
Stanowi kontynuację kursu rozpoczętego stacjonarnie, a przeniesionego online w skutek zawieszenia zajęć spowodowanego zagrożeniem epidemicznym.
Celem modułu jest zapoznanie studentów w warstwie teoretycznej i
praktycznej z problematyką marketingu politycznego, jak również
przekazanie ogólnej wiedzy z zakresu marketingu. Student ma zdobyć
wiedzę, dzięki której będzie potrafił opisać i wyjaśnić proces
marketingu politycznego z uwzględnieniem jego podstawowych uwarunkowań
oraz krytycznie rozważyć podstawowe dylematy teoretyczne i praktyczne
związane z tą dziedziną. Zajęcia mają także służyć zdobyciu podstawowych
umiejętności i kompetencji służących wykorzystaniu zasad i
instrumentarium marketingu (zwłaszcza politycznego) w praktyce, a także
wypracowaniu postawy doceniającej wartość twórczego i etycznego
zaangażowania w te procesy.
- Prowadzący: Olszanecka-Marmola Agata